۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۵

وزیر ارشاد در اختتامیه دومین رویداد ملی ارزش آفرین دختران ایران:

مسایل مربوط به نوجوانان و جوانان با مشارکت خود آنها حل شود

مسایل مربوط به نوجوانان و جوانان با مشارکت خود آنها حل شود

محمد مهدی اسماعیلی گفت: نگاه ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این است که مسائل مربوط به نوجوانان و جوانان با مشارکت و پیش قدم شدن خود انها حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه یکشنبه ۱۸ تیر در آئین اختتامیه دومین رویداد ملی ارزش آفرین دختران ایران گفت: از اهتمام دوستان در مجموعه معاونت هنری تشکر می‌کنم که رویداد دا ۲ را توانستند به خوبی برگزار کنند؛ امسال شاهد دومین دوره رویداد بودیم هر کدام از دوستان که از این رویداد بازدید کردند خوشحال بودند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب هنرستان‌های دختران اظهار کرد: ما ۳۲۰۰ هنرجو در هنرستان‌های دختران داریم که ظرفیت بسیار خوبی هستند، بر اساس این ظرفیت از خانم خادمی مشاور اجتماعی وزارتخانه در امور بانوان خواستیم که کاری انجام دهند و از ظرفیت هنرجویان هنرستان دختران استفاده کنند و ایشان هم این رویداد را با مشارکت اقای علامتی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا کردند.

محمد مهدی اسماعیلی تصریح کرد: نگاه ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این است که مسائل مربوط به نوجوانان و جوانان با مشارکت و پیش قدم شدن خود انها حل شود؛ نسل جدید اقتضایات جدیدی دارند که خودشان می‌توانند با مشارکت در مسائل خودشان اتفاق خوبی را رقم بزنند.

کد خبر 5832227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha